3 Ağustos 2009 Pazartesi

Sarışın ve Puzzle

Sarışın bir fıstık erkek arkadaşını arar :"Lütfen bir an önce buraya gelip de bana yardım eder misin !...Bir puzzle aldım, ancak bir türlü yapamıyorum ve o kadar uğraşmama rağmen henüz başlayamadım bile"Erkek arkadaşı sorar :" Peki tamamlandığında ortaya ne çıkacak ?"Sarışın:" Kutudaki resime göre bunun bir horoz olması gerekiyor"Erkek arkadaşı sonunda dayanamaz, eve gidip sarışına yardım etmeye karar verir.Sarışın, erkek arkadaşına masanın üstünde dağılmış duran parçaları gösterir ," İşte hepsi burada. " der.Erkek arkadaşı parçalara bakar,sonra kutuya bakar ve kıza döner :" Öncelikle, ne yaparsak yapalım bu parçaları birleştirip bir horoz yapamayız".Sonra kizin ellerini tutar ve devam eder," İkinci olarak, senin biraz rahatlamanı istiyorum. Hadi seninle birer kahve içelim ve sonra…" deyip, bir iç geçirir," ve sonra şu Corn Flakes'leri kutusuna geri koyalım."

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Herkese merhaba, ben Kurgan Şehrinde yaşayan Adrik Vadim, hepinizle burada Bay Benjamin'in 15.000.000,00 Ruble kredi ile bana nasıl yardımcı olduğunu paylaşmak istiyorum. Sadece geçimimi sağlamak için kurgan'da birkaç otel var ama talihsiz hala kira ödemekte zorluk çekiyordum ama şimdi kendi bakımımda çalışan 5 işçi ile kendi işimde olduğum için Tanrı'ya şükür. Sadece finansal özgürlük arıyorsanız, aşağıdaki bu e-posta ve uygulama numarasıyla birlikte Bay Benjamin ile iletişime geçmenizi tavsiye ederim. 247officedept@gmail.com + 1-989-394-3740